Каталог товарів

ua
Товарів: Сума:
0 шт 0 грн
Кошик порожній Виберіть товари

Гаряча лінія

+38(093)170-12-26

Курс:

40.4 грн

Обмін і повернення

Обмін і повернення

Гарантійні зобов'язання

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення відбувається протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару. Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання повернення для товарів належної та неналежної якості за умови, що повернення оформлено правильно та чітко вказано причину.

Заповнення форми повернення ОБОВ'ЯЗКОВО, це прискорить процес прийому та обміну товару. Повернення без опису причини приймаються у порядку черги, без можливості термінового проведення.

Обмін та повернення для товарів належної якості:

  • Дисплеї та дисплейні модулі
  • Сенсорні екрани
  • Акумулятори
  • Корпусні елементи
  • Шлейфи та субплати
  • Аксесуари (крім захисного скла та плівок)

Для уникнення конфліктних ситуацій, переконливе прохання, при отриманні посилки::

  • оглянути товар на предмет візуальних дефектів, механічних пошкоджень, відповідності найменування;
  • протестувати запчастину шляхом навісного монтажу на всіх необхідних режимах;
  • знімати захисні плівки та встановлювати запчастину у пристрій виключно після попереднього тестування.

Порядок проведення повернення/обміну дефектних комплектуючих, товарів неналежної якості:

  • при виявленні дефекту будь-якого характеру необхідно зв'язатися з менеджером, який повідомить Вам реквізити для відправки повернення;
  • в особистому кабінеті необхідно створити повернення, де в обов'язковому порядку необхідно вказати причину повернення по кожній позиції (повернення не буде проведено до з'ясування причини);
  • повертаний товар необхідно як слід запакувати.

Реквізити для повернення/обміну товару:

м. Дніпро, Нова Пошта №44
Шаркова Оксана
0956393464

Доставку товару належної якості оплачує покупець.

Доставку товару неналежної якості оплачує продавець.

У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в таких випадках:

  • Наявність слідів встановлення та експлуатації (залишки клею, подряпини, потертості)
  • Втрачений товарний вигляд комплектуючого/упаковки
  • Наявність механічного пошкодження
  • Відсутність захисних плівок, печаток, стікерів та пломб
  • Сліди паяння (крім тих випадків, коли деталь неможливо перевірити навісним монтажем)
  • Перевищення гарантійного терміну
  • Гарантія не поширюється на мікросхеми, мікрофони, слухові та поліфонічні динаміки, конектори, коаксіальні кабелі, а також розхідники.

Гарантія не покриває ризики пошкодження або втрати товару транспортною компанією. Переконливо просимо при отриманні посилки уважно оглянути упаковку та товар на предмет цілісності та відповідності накладної у присутності представника підприємства-перевізника чи кур'єра. Наша компанія не несе відповідальності за випадки втрати та пошкодження товару при транспортуванні. Якщо такий випадок має місце, необхідно зробити фото-фіксацію пошкодженого товару, після чого скласти акт на пошкоджену посилку, виходячи з правил компанії-перевізника.