Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
- Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця
Умови повернення для товарів належної якості
- Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим.
Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
- товар, що вже був у використанні
- товар з дефектом
- товар з неповним комплектом
- товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами).
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
- Написати повідомлення на пошту info@fixup.ua або зателефонувати за номером +38 (093) 170 12 26 Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути
- Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
- Вкласти чек із нашого магазину, який Ви отримали разом з покупкою
- Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
м. Дніпро
Відділення Нової пошти номер 44
Отримувач: Шаркова Оксана
Номер телефону отримувача : 0956393464
Адреса повернення:
Україна, Київ, 03055, пров. Тбіліський 4/10, 1 під'їзд, 3 поверх, кабінет 302 - Повідомте нам № декларації відправленої посилки
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.