Каталог товарів

ua
Товарів: Сума:
0 шт 0 грн
Кошик порожній Виберіть товари

Гаряча лінія

+38 (050) 450-45-52

Курс:

42.2 грн

Обмін і повернення

Обмін і повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
  • Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця

Умови повернення для товарів належної якості

  • Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Умови повернення для товарів неналежної якості.

Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим.

Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:

  • товар, що вже був у використанні
  • товар з дефектом
  • товар з неповним комплектом
  • товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами).

Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:

  1. Написати повідомлення на пошту info@fixup.ua або зателефонувати за номером +38 (093) 170 12 26 Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути
  2. Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
  3. Вкласти чек із нашого магазину, який Ви отримали разом з покупкою
  4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
    Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
    Дані для відправлення:
    м. Дніпро
    Відділення Нової пошти номер 44
    Отримувач: Шаркова Оксана
    Номер телефону отримувача : 0956393464
    Адреса повернення:
    Україна, Київ, 03055, пров. Тбіліський 4/10, 1 під'їзд, 3 поверх, кабінет 302
  5. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
  6. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.