Каталог товарів

ua
Товарів: Сума:
0 шт 0 грн
Кошик порожній Виберіть товари

Гаряча лінія

+38 (050) 450-45-52

Курс:

42.2 грн

Райдужні смуги з не райдужними перспективами. Все про механічні пошкодження матриці.
Райдужні смуги з не райдужними перспективами. Все про механічні пошкодження матриці. 27 Марта 2018 11:53

Райдужні смуги з не райдужними перспективами. Все про механічні пошкодження матриці.

 

Прогрес не стоїть на місці: гаджети стають тоншими і легшими, а рамки тануть на очах, тоді як діагональ, яскравість, контрастність і роздільна здатність екранів ростуть, як на дріжджах. Дисплейний модуль як виріб з кожним роком стає складніше технічно, що позначається на підсумковій вартості. Ціна дисплейного модуля на деякі зразки (полум'яний привіт від Samsung), спокійно може досягати половини, а то й більше половини вартості всього апарату. Смуги та плями. Усі бачили, всі знають. Однак, виходячи з нашої практики, далеко не всім майстрам відомо звідки вони беруться, як виявити «битий кристал» при візуальному огляді та як уникнути пошкодження матриці під час встановлення дисплейного модуля. Механічне пошкодження матриці – споконвічний камінь спотикання у роботі з клієнтами, т.к. матриця прихована під підсвічуванням і є тонким листом скла, пошкодження якого практично завжди фатальне з одного боку, і практично непомітно візуально з іншого.

 

Чому ж матриця ламається? Тут є два основні аспекти: конструктивні вразливості дисплейного модуля та неправильне встановлення. Конструктивно матриця являє собою набір тонких листів скла, що містять рідкі кристали. Думаємо, немає сенсу пояснювати на скільки тендітне скло, товщиною менше міліметра. Особливо вразлива до пошкодження область, де матриця з'єднується зі шлейфом. У цій області скло матриці тонше, а також є повітряний прошарок між матрицею і сенсорним склом, тобто ця область фактично знаходиться навісу. У переважній більшості випадків пошкодження матриці припадає саме на цю область.

 

 

З відсутності знань про конструктивні особливості дисплейного модуля випливає відсутність розуміння як з ним правильно поводитися при транспортуванні/зберіганні/установці. Найменший тиск призводить до ледь чутного клацання з подальшими незворотними наслідками у вигляді смуг, артефактів, відсутності зображення, втрати часу, нервів та гарантії у постачальника..

 

 

На відео вище можна бачити, наскільки незначні зусилля потрібні для пошкодження матриці. На фото нижче ми підняли підсвічування, щоб продемонструвати фатальні наслідки

 

 

Існує кілька простих кроків, які зможуть звести ризик пошкодження матриці під час встановлення:

 - Уважно огляньте дисплейний модуль перед придбанням, або отримання. Найбільш характерні пошкодження можна помітити неозброєним оком (крім модулів у рамці, а також із закритим підсвічуванням). Потрібно розташувати дисплейний модуль навпроти джерела світла. Матриця повинна просвічуватись рівномірно. Пошкоджена область буде блікувати, або навпаки затемнена.

 

 

 - У разі встановлення ні в якому разі не придавлюйте дисплейний модуль у проблемній області. 

 

 

На окрему увагу заслуговують копії дисплейних модулів на iPhone, т.я. конструктивно відрізняються від оригіналів. За незнанням, майстри часто ламають матрицю під час встановлення. Нижче наведено класичний приклад пошкодження у сфері шлейфу. Скло матриці продавлено пальцем.

 

  

- Ретельно огляньте та очистіть рамку перед встановленням дисплейного модуля. Вкладайте дисплейний модуль максимально акуратно без використання фізичних зусиль. Якщо модуль не стає в рамку, переконайтеся в правильності дій, що виконуються, а також відповідно до дисплейного модуля і рамки за габаритами. Чудовим прикладом цього пункту є дисплейні модулі Sony. Нижче наведено наслідки некоректної установки дисплейного модуля у рамку.    

 

 

Усе сказане вище можна підсумувати однією банальною, але від цього не менш актуальною фразою: «Сім разів відміряй, один відріж». У сфері ремонтів це правило стає майже золотим. Як показує практика, найчастіше подібні оказії відбуваються з двох причин: недостатня кваліфікація майстра та поспіх. Для нас звичайна історія, коли покупець гнався за терміновістю ремонту і поспіхом пошкодив деталь при встановленні, або не перевіривши вклеїв. Ми сподіваємося, що цей матеріал допоможе Вам уникнути таких ситуацій. Адже в результаті наша спільна мета – взаємовигідна співпраця із сервісним центрами та майстрами.